Uczelnia nie ma albo nie korzysta z zadnego sensownego systemu mailowego do komunikacji ze studentami. Wiekszosc wiadomosci jest dostarczanych do wszystkich przy pomocy adresu stud@pjwstk.edu.pl. Wiekszosc z tych wiadomosci (glownie od dziekanatu) dotyczy konkretnych grup studentow, np. 1 roku, studentow dziennych, osob na studiach magisterskich, konkretnych grup ITN i kompletnym absurdem ze strony PJWSTK jest, ze wiadomosci te sa wysylane do wszystkich studiujacych osob.
Rzecza absolutnie niedorzeczna jest, aby uczelnia ktora szczyci sie edukacja w dziedzinie technik komputerowych, zajmujac pierwsze miejsca w rankingach wyzszych uczelni. rozwiazywala problem komunikacji ze studentami w tak prymitywny sposob.
edytuj post
-
80 głosówZagłosujZaakceptowane
SPAM na stud@pjwstk.edu.pl
sugestia
anonim 2009-10-07 14:38
-
- Kto głosował
-
- + 80 anonim
-
Paweł
w 100% się zgadzam, dostaję mnóstwo niepotrzebnego spamu, nie mowiac o chłopaku z 1wszego roku który wysłał informację o swoich wynikach matury wszystkim dziennym studentom2009-10-28 13:43 -
P2M3
Są odrębne listy dyskusyjne, które powinny rozwiązać problem. Tylko czemu nikt z tego nie korzysta?2010-01-04 11:51 -
Leszek
W sieciach Korpo ten system rozsyłania info jest powszechny i sprawdza się !2010-01-31 17:02 -
Piotrek
Zgadzam się, w tym tyg dostałem 20 wiadomości które zupełnie mnie nie dotyczyły. Spam większy niż na jakiejkolwiek innej mojej skrzynce.2010-03-10 14:30 -
Wojtek
System jest. Tylko należy przeszkolić prowadzący i wszystkich tych, którzy tego systemu używają. Ja rozumiem, że prowadzącym się może nie chcieć szukać odpowiedniej grupy i listy dyskusyjnej, ale wpisywanie w polu DO "stud", gdy nie dotyczy to WSZYSTKICH jest najprostszym rozwiązaniem i jak dla mnie pokazuje jakie ma się podejście do studentów. Jakoś niektóre Panie z dziekanatu potrafią zaasdresować maile do konkretnych ZAINTERESOWANYCH grup. Jeżeli z lenistwa prowadzącym się nie chce to komu ma się chcieć?!
Może studenci powinni pisząc do konkretnego prowadzącego wysyłać go na adres "stud" i całą reszte grup?
Tu prośba do władz uczelni czy dziekanatu, aby uzmysłowili pracownikom i po prostu tym, którzy wysyłają zbiorowe maile JAK należy to robić.
Męczące strasznie jest gdy przewalam się przez 20maili z czego tylko 2 dotyczą mojej grupy ://. Narzędzie jest, tylko umiejętności/chęci brak?2010-09-17 13:52